امروز:پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : شنبه, آذر 29ام, 1399 | پرینت مطلب |سمیه کمالی| بازديد: 1,039 بار

پست خالی: پوزیشن فوق دکترا در زمینه ی پیش‌بینی های آب و هوا در دانشگاه برگن، نروژ

مؤسسه ی ژئوفیزیک دانشگاه برگن پوزیشن فوق دکترایی را برای مدت ۳ سال و در زمینه ی پیش‌بینی های آب و هوا ارائه می دهد. این پوزیشن بخشی از واحد پیش‌بینی اقلیمی Bjerknes و مرکز آینده ی آب و هوا برای نوآوری های مبتنی بر تحقیق خواهد بود. تمرکز واحد پیش‌بینی اقلیمی Bjerknes بر پیش‌بینی آب و هوای بخش اقیانوس اطلس تا شمالگان و قاره های اطراف در دوره های زمانی یک فصل تا یک دهه و فراتر از آن است، و هدف آن توسعه ی پیش‌بینی های آب و هوایی دقیق‌تر و پر کردن شکاف بین پیش‌بینی های هواشناسی و پیش‌بینی های بلند مدت تغییر اقلیم است.

یکی از چالش های پیش‌بینی های عددی آب و هوا این است که مدل های آب و هوایی از انحرافات بزرگ در مدل ها (خطاهای سیستماتیک) ضربه می بینند،‌که این موضوع تخمین های پیش‌بینی را نامطمئن می سازند. هدف این پوزیشن درک چگونگی اثرگذاری انحرافات مدل بر توانایی پیش‌بینی است.

برخی از الزامات داوطلبین شامل این موارد است: دارا بودن مدرک دکترا در علوم آب و هوا،‌ هواشناسی،‌ اقیانوس شناسی،‌ فیزیک، یا آمار. دارا بودن پس زمینه در تحقیقات دینامیک آب و هوا / آب و هوا. مهارت های برنامه نویسی خوب همچون متلب یا پایتون.

زمان ارسال مدارک برای این پوزیشن محدود است. اطلاعات کامل را در لینک زیر ببینید:

https://www.jobbnorge.no/en/available-jobs/job/196708/postdoctoral-research-fellow-position-within-climate-predictions


برچسب‌ها:, ,







avatar

نویسنده: سمیه کمالی