امروز:یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دوشنبه, آذر 3ام, 1399 | پرینت مطلب |سمیه کمالی| بازديد: 605 بار

پست خالی: همکار پژوهشی (اقلیم شهری، محیط، و سلامت)

موسسه ی طراحی و مهندسی محیطی لندن (UCL) به دنبال محقق پژوهشی در مقطع فوق دکترا در پروژه ی  Wellcome Trust با عنوان HEROIC (اثرات سلامتی و اقتصادی کاهش گرما در شهرها) می باشد. این می تواند فرصتی هیجان انگیز برای تعامل با کارشناسان در زمینه‌های مختلف در پروژه ای میان رشته ای برای ارزیابی تأثیرات تغییر اقلیم و محیط بر روی سلامت، و کشف موثرترین راه‌ها برای به حداقل رساندن اثرات مضر بر جمعیت های آسیب‌پذیر باشد. تأمین اعتبار این پروژه از سپتامبر ۲۰۲۰ به مدت ۳ سال است، و توسط UCL، با مشارکت LSHTM و دانشگاه اکستر، همچنین همکارانی بین‌المللی هدایت می شود.

این موسسه به دنبال جغرافیدان سلامت برای کار بر روی ارتباطات بین اقلیم شهری و سلامت از طریق بررسی داده‌های محیطی، جمعیتی، و اجتماعیاقتصادی است. کاندیدای مورد نظر، فردی قوی در زمینه ی کمی و تحلیلی با دارا بودن مدرک دکترا یا معادل آن در رشته‌های جغرافیا، محیط زیست، علوم جوی، یا زمینه‌های مرتبط دیگر می باشد که علاقمند به کارهای میان رشته ای باشد. افراد با مهارت های خوب جغرافیایی/ آماری (مانند GIS) و تجربه ی استفاده از پایگاه های داده‌ای بزرگ جغرافیایی و محیطی در اولویت هستند.

جزییات بیشتر و نحوه ی ارسال درخواست را در لینک زیر ببینید:

https://www.ucl.ac.uk/bartlett/environmental-design/news/2020/nov/vacancy-research-fellowsenior-research-fellow-health-geographer

Source: Met-jobs

 

 


برچسب‌ها:, ,







avatar

نویسنده: سمیه کمالی