امروز:جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جمعه, آبان 30ام, 1399 | پرینت مطلب |سمیه کمالی| بازديد: 447 بار

پست خالی: موقعیت دکترا در دانشگاه ایالتی آریزونا (ایالات متحده)

پذیرش درخواست ها برای یک دوره ی سه ساله ی دستیاری در مقطع دکترا در مرکز تحقیقات اقلیم شهری در دانشگاه ایالتی آریزونا.

داوطلبین واجد شرایط بایستی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های جغرافیا، علوم جو، علوم زمین یا محیط زیست، مدلسازی محیطی، یا رشته‌های مرتبط دیگر باشند. داوطلبین باید علاقمند به اقلیم شهری و مشتاق کار در محیطی فرا رشته ای باشند.

داوطلب موفق با دکتر آریان میدل و دکتر جنیفر وانوس کار خواهد کرد و در پروژه های تحقیقاتی مرتبط با در معرض حرارت قرار گرفتن و سلامت،‌ آسایش گرمایی انسان، و طراحی شهری حساس به اقلیم کار خواهد کرد. انتظار می‌رود فرد منتخب در کارهای میدانی و رویدادهای اجتماعی همکاری و سازماندهی داشته باشد، و در تهیه و ارسال مقالات تحقیقاتی مشارکت کند.

اولویت با افرادی با سابقه ی کمی (ریاضی) است، افرادی که پیش از این تحقیقاتی مرتبط با اقلیم شهری را تکمیل کرده باشند. تجربه استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی، سنجش از دور، و ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل، مصور کردن، و برنامه نویسی مورد نظر هستند (همچون ArcGIS, QGIS, R/RStudio, Matlab و موارد مشابه). مهارت های قوی برای ارتباط شفاهی و مکاتبه نیز مورد نظر می باشند.

لینک زیر را بررسی کنید:

Geographical Sciences and Urban Planning

https://design.asu.edu/degree-programs/design-environment-and-arts-design-phd

سؤالات احتمالی در زمینه ی اطلاعیه و رزومه و بیانیه ای کوتاه از علاقمندی های خود را تا تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ به ایمیل‌های زیر ارسال کنید:

Ariane Middel (ariane.middel@asu.edu <mailto:ariane.middel@asu.edu

Jennifer Vanos (jvanos@asu.edu <mailto:jvanos@asu.edu>)

Source: CLIMLIST



برچسب‌ها:, ,

مطالب مرتبط








avatar

نویسنده: سمیه کمالی