امروز:یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : یکشنبه, مهر 27ام, 1399 | پرینت مطلب |ابراهیم مسگری| بازديد: 1,573 بار

انتصاب دکتر آذر زرین به عنوان رییس پژوهشکده اقلیم شناسی کشور

 

با عرض سلام و احترام

استاد گرانقدر سرکار خانم دکتر آذر زرین به نیابت از یکایک نویسندگان و همکاران وب سایت جامع هوا و اقلیم شناسی ایران انتصاب بجا و شایسته شما را به عنوان رییس پژوهشکده اقلیم شناسی کشور شادباش عرض می نماییم. باشد که با تلاش و پشتکار فراوان و همچنین با پشتوانه علمی و رزومه درخشانی که دارید در این ره موفق و سربلند باشید. و همچنین بر خود واجب می دانیم از جناب آقای دکتر ایمان بابائیان نیز به خاطر تمام زحماتی که در این سال ها متقبل شده اند تشکر و قدردانی نماییم. امیدواریم که هر دوی شما اساتید بزرگوار در هر پست و مقامی که هستید تندرست، شادکام و پاینده باشید.

با تشکر و احترام
مدیریت وب سایت جامع هوا و اقلیم شناسی ایران

ابراهیم مسگری

 

جلسه تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده اقلیم شناسی مشهد با حضور رئیس پژوهشگاه هواشناسی، مدیرکل هواشناسی استان خراسان رضوی و سایر همکاران پژوهشکده اقلیم شناسی و اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه ۱۳۹۹ در محل سالن کنفرانس این پژوهشکده برگزار گردید.

در این مراسم با اهدای لوح یادبود از ایمان باباییان رئیس سابق پژوهشکده اقلیم شناسی تقدیر و دکتر آذر زرین عضو هیأت علمی گروه جغرافیای دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان رئیس جدید این پژوهشکده معرفی شد.



مطالب مرتبط








avatar

نویسنده: ابراهیم مسگری

دانشجوی دکتری مخاطرات آب و هوایی دانشگاه سیستان و بلوچستان