امروز:جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : چهارشنبه, آبان 16ام, 1397 | پرینت مطلب |admin| بازديد: 804 بار

آمار و عملکرد وب سایت جامع هوا و اقلیم شناسی ایران

با درود و عرض ادب خدمت یکایک شما سروران ارجمند
احتراما؛ به استحضار می رساند عملکرد وب سایت جامع هوا و اقلیم شناسی ایران در ششمین سالگرد فعالیت رسمی خود به صورت ذیل تشریح می گردد؛ بر خود واجب می دانم  از یکایک اعضای وب سایت، نویسندگان گرانقدر و کلیه عزیزانی که با دنبال کردن وب سایت و درج دیدگاه هایشان ما را در پربارتر کردن وب سایت یاری رسانیده اند تشکر و قدردانی نماییم؛ شش سال از عمر وب سایت گذشت و شش سال ما بدون هیچ چشمداشتی و بطور کاملا رایگان و بدون حمایت هیچ ارگان و سازمانی به ارائه خدمات به این جامعه ارزشمند پرداخته ایم. تا بدین لحظه تمام توان خود را در پربار کردن وب سایت به کار بسته ایم. شخصا به عنوان مدیر وب سایت سعی کرده ام با صرف هزینه شخصی نیازهای وب سایت را تامین کنم تا وب سایت وظیفه سنگینی که به دوش دارد را به نحو احسن به انجام برساند. و باید گفت تمام نویسندگان و اعضای وب سایت تمام تلاش خود را کرده اند تا بتوانند کمبود مباحث علمی و اموزشی که در رشته های هواشناسی و اقلیم شناسی که در گذشته وجود داشت را رفع کنند تا دانشجویان و دانش آموختگان و اساتید از مطالب ارائه شده در وب سایت استفاده نمایند تا با یاری ایزد منان شاهد جامعه ای قوی تر و علمی تر و بروز تر در کشور عزیزمان ایران باشیم و جایگاهی در خورد در جامعه جهانی به خود اختصاص دهیم. مجدد از یکایک نویسندگان وب سایت که بدون هیچ چشمداشتی در وب سایت فعالیت کرده و دانش خود را به اشتراک گذاشته اند و از یکایک شما مهربانانی که بصورت مستقیم و غیر مستقیم وب سایت را دنبال می کنید نهایت تشکر و قدردانی را داریم. باشد که سال جدید سالی باشد که بتوانیم خدماتی ارزنده تر و بروزتر و جامع تر را به شما بزرگوارن تقدیم نماییم.

با تشکر و احترام

مدیریت وب سایت جامع هوا و اقلیم شناسی ایران

ابراهیم مسگری



مطالب مرتبط

نویسنده : سید اسعد حسینی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : جمعه, آبان ۱۸ام, ۱۳۹۷
ساعت : ۰۳:۳۷

با سلام و احترام دوست عزیز و گرامی جناب مسگری
بدون شک تلاش و همت والای شما و سایر نویسندگان محترم باعث پیشرفت و ارتقای وب سایت و گسترش روز افزون دانش هوا و اقلیم شناسی گردیده است که آمار منتشره شاهدی بر آن است. به این وسیله مراتب سپاس خود را ازتلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در زمینه پیشبرد اهداف وب سایت تقدیم می‌دارم. بی شک اندیشه و تلاش بدون چشم داشت شما هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.امید آنکه بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

نویسنده : admin Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : جمعه, آبان ۱۸ام, ۱۳۹۷
ساعت : ۰۸:۵۴

درود و سپاس خدمت دوست و برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر حسینی گرانقدر
از مهرورزی شایانتان بی نهایت سپاسگزارم، بنده هم بسیار از شما سپاسگزارم بخاطر تمام زحمات و فعالیت های که در این شش سال داشتید و دارید. وب سایت مطمئنا به خاطر احساس مسئولیتی که نویسندگانی همچون شما داشته اید و دارید کماکان پویا مانده و به خدمت گذاری خود ادامه می دهد. امیدوارم که همه ما نسبت به این جامعه ارزشمند مسئولیت پذیر باشیم و حداقل در این کمترین کار، که به اشتراک گذاشتن مطلب برای اموزش و اطلاع رسانی و غناء بخشیدن به دانش یکایک هوا و اقیلم شناسان و دوستان است فارغ از انکه در کجای ایران زمین باشند و در چه مقطعی باشند و در کدام دانشگاه باشند و دارا باشند یا ندار و چه قومیتی داشته باشند!؛ بدون هیچ تبعیضی یاری رسانیم و در پایان سخن باید گفت باید این فرصت را در اختیار همگان قرار دهیم تا فرصت فراگیری این علم را داشته باشند مطمئنا دانشمندان و اساتید ما خارج از این مجموعه نخواهند بود.

با تشکر








avatar

نویسنده: admin

دانشجوی دکتری مخاطرات آب و هوایی دانشگاه سیستان و بلوچستان