امروز:دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : پنجشنبه, آذر 19ام, 1394 | پرینت مطلب |عباسعلی داداشی رودباری| بازديد: 894 بار

کارگاه تغییر اقلیم و امنیت غذایی در دانشگاه شهید بهشتی

درود و احترام.

دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی در روز سه شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ چهارمین کارگاه تغییر اقلیم را با عنوان تغییر اقلیم و امنیت غذایی را برگزار نمود. این نشست با استقبال پرشور دانشجویان دانشکده علوم زمین در ساعت ۱۰ با حضور جمعی از اساتید دانشکده علوم زمین شروع به کار نمود.

سخنرانان :

آقای دکتر محمود احمدی : استادیار اقلیم شناسی دانشکده علوم زمین

آقای دکتر شهریار خالدی: استاد اقلیم شناسی دانشکده علوم زمین

آقای دکتر  محمدتقی رضویان: استاد برنامه ریزی شهری دانشکده علوم زمین

خانم دکتر  زهره فنی:  دانشیار برنامه ریزی شهری دانشکده علوم زمین

در ابتدا جناب آقای دکتر احمدی سخنرانی شان را با عنوان “امنیت غذایی ،امنیت انسان با گفتمان اقلیم” آغاز نمودند و به ارائه راهکارهای در خصوص تغییر اقلیم و امنیت غذایی پرداختند. سپس خانم دکتر فنی به ارزیابی نقش تغییر اقلیم و نابرابری های جنسیتی و تهدیدات پیش روی آن پرداختند. (پذیرایی از شرکت کنندگان) در ادامه آقای دکتر رضویان ضمن ارائه گزارشی ازCop21 به نقش  تغییر اقلیم و اثرات آن در زمینه مسائل شهری و امنیت غذایی پرداختند. در پایان آقای دکتر خالدی به اثرات پیش روی تغییر اقلیم و امنیت غذایی پرداختند ایشان با تاکید بر شرایط فعلی ایران با رویکرد شرایط حاضر جهان و مقایسه نمونه های موفق در جهان مطالب کارگاه را جمع بندی نمودند.

در پایان اختتامییه کارگاه توسط جناب آقای دکتر رضویان قراعت گردید و تمامی شرکت کنندگان به صرف نهار با میزبانی آقای دکتر خالدی دعوت شدند.



مطالب مرتبط








avatar

نویسنده: عباسعلی داداشی رودباری