امروز:سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دوشنبه, اردیبهشت 21ام, 1394 | پرینت مطلب |مهران فاطمی| بازديد: 804 بار

تصویر نامه تقدیر و تشکر استاد کمال امیدوار از اعضای محترم وبسایت

 با سلام و ادب خدمت همه مخاطبین محترم

پیرو درج متن تقدیر و تشکر استاد امیدوار،استاد اخلاق مدار و دانشمند اقلیم شناس ،بدینوسیله اصل تصویر نامه ایشان تقدیم مخاطبین عزیز قرار می گیرد اینجانب نیز به نوبه خود از الطاف صمیمانه این استاد گرانقدر سپاسگزاری نموده و برایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم و از فرصت استفاده نموده از مدیریت دلسوز وبسایت جناب آقای مسگری و نویسندگان محترم بویژه جناب آقای دکتر سید اسعد حسینی که از همان بدو راه اندازی تارنما ،راهنمای همه عزیزان بوده اند و سایر نویسندگان گرانقدر که وبسایت مزین به تصویر و مطالب  ارزشمند آنان می باشد خاضعانه تقدیر و تشکر می نمایم از همه اساتیدو مخاطبین محترم  نیز که با الطاف،انتقادات و پیشنهادات ارزنده، خادمین خود را در این وبسایت همراهی نموده و همواره مشوق و انگیزه بخش بوده اند  کمال قدردانی را دارم.

مهران فاطمی

 



مطالب مرتبط

نویسنده : ابراهیم مسگری Romania
تاریخ : سه شنبه, اردیبهشت ۲۲ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۰۸:۳۵

سلام
از مهرورزی شما سپاسگزارم؛ بنده نیز مجدد بر خود واجب می دانم از یکایک اعضای محترم وب سایت تقدیر کنم، بی شک پیشرفت روز افزون وب سایت مرهون تلاش و زحمات تک تک اعضای محترم می باشد.
امید است در سایه راهنمایی های عالمانه و بزرگوارانه اساتید گرانقدر شاهد پیشرفت هرچه بیشتر علمی و تخصصی جامعه هوا و اقلیم شناسی باشیم.
با تشکر

تاریخ : چهارشنبه, اردیبهشت ۲۳ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۱۷:۲۱

با عرض سلام وادب و احترام
بنده نیز به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه از زحمات فراوان جناب آقای مسگری و سایر بزرگواران و لطف و محبت استاد ارجمند جناب آقای دکتر امیدوار سپاسگزارم.

نویسنده : سید اسعد حسینی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : یکشنبه, اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۱۴:۴۷

با سلام و سپاس از شما جناب دکتر فاطمی و همچنین سپاس از استاد ارجمند جناب آقای دکتر امیدوار، بی شک تدوام فعالیت این وب سایت مرهون تلاش نویسندگان و حمایت های اساتیدی همچون شما و مخاطبین محترم وب سایت است.

نویسنده : مهران فاطمی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : یکشنبه, اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۲۱:۰۱

سلام و ادب
سرفراز باشید








avatar

نویسنده: مهران فاطمی

مهران فاطمی دانشجوی دکترای آب و هواشناسی گرایش مخاطرات آب و هوایی دانشگاه یزد