امروز:سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
زمان انتشار : چهارشنبه, اردیبهشت 16ام, 1394 | پرینت مطلب |مهران فاطمی| بازديد: 1,081 بار

دفاع رساله دکترای اقیلم شناسی

به لطف الهی در ظهر روز هشتم اردیبهشت ۱۳۹۴ جناب آقای دکتر منصوری دانشور موفق به دفاع از رساله دکترای خود با عنوان ارزیابی همدید پیش‌نشانگرهای اتمسفری برای پیش‌بینی رخدادهای بزرگ زمین‌لرزه در خاورمیانه، در رشته اقلیم شناسی دانشکده جغرافیا و برنامه ریزی محیطی از دانشگاه سیستان و بلوچستان شد. تدارک این پایان نامه که بیش از ۲ سال به طول انجامیده و ۳ مقاله مستخرج از آن نیز در پایگاه اشپرینگر (مقاله اول، مقاله دوم، مقاله سوم) به ثبت رسیده بود، با راهنمایی استادان ارجمند آقای دکتر تقی طاوسی و آقای دکتر محمود خسروی همراه بود.  اینجانب اتمام دوره دکتری و دفاع موفق ایشان را صمیمانه تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی توفیق و بهروزی دارم امید آنکه شاهد اتمام دوره دکتری سایر عزیزان بوده و خبر موفقیت آنان را نیز بتوانیم درج نموده و برگ زرین دیگری به مجموعه افتخارات جامعه اقلیمی بیافزاییم.

در عکس فوق به ترتیب از چپ به راست: آقای دکتر مرتضی یعقوبی، آقای دکتر تقی طاوسی، آقای دکتر محمود خسروی، آقای دکتر محمدحسین رامشت، (منصوری دانشور)، آقای دکتر سعید جهانبخش اصل، آقای دکتر محمدرضا پودینه، آقای دکتر حسین نگارش، آقای دکتر صمد فتوحی و آقای دکتر کرامت هاشمی می باشند.

ایشان در وبلاگ خود اینچنین آورده اند:

اعتبار معنوی این رساله را نثار روح پاک مادر عزیزم خانم اقدس نسل سراجی در سرای حق می کنم که اولین پشتیبان و مشوق من برای ورود به دوره دکتری و موضوع رساله آن بود. 

روحش شاد باد



مطالب مرتبط

نویسنده : سلام Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : پنجشنبه, اردیبهشت ۱۷ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۱۶:۴۴

آیا ایشان به جمع بیکاران باید بپیوندند؟

نویسنده : مهران فاطمی Romania
تاریخ : پنجشنبه, اردیبهشت ۱۷ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۱۹:۲۳

با سلام و ادب
قطعا افراد توانمندی چون ایشان که دعای والدین پشت سرشان می باشد بیکار نخواهندماند
شادکام باشید

نویسنده : مجتبی فریدپور Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : پنجشنبه, اردیبهشت ۱۷ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۲۳:۳۰

با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای دکتر منصوری دانشور.به شما و جامعه اقلیم شناسی تبریک عرض نموده و موفقیت روز را برای شما آرزومندم. امیدوارم موضوعات کاربردی چون پایان نامه شما و سایر دانشجویان دکتری اقلیم که حاصل سالها تحقیق و پژوهش می باشد در مدیریت و پیش بینی های بحران در آینده کارساز واقع گردد.

تاریخ : سه شنبه, اردیبهشت ۲۲ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۲۰:۱۵

با سلام
از ابراز محبت شما دوستان خوبم سپاسگزارم. امیدوارم با زحمات بیشتر و بهتر بتوانم فرد مفیدی بر روی زمین باشم و سرمایه این زحمت کشیدن ها نه کار یا بیکاری ظاهری ما بلکه آموختن اصیل علم و ادب از استادان و دوستانی مثل شماست.

نویسنده : مهران فاطمی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : چهارشنبه, اردیبهشت ۲۳ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۰۱:۱۳

با سلام و ادب
ان شاالله در همه صحنه های زندگی پیروز باشید
شادکام باشید

نویسنده : جمال خواجوی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : چهارشنبه, اردیبهشت ۲۳ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۱۳:۲۸

امیدوارم صاحبان مملکت و دست اندرکاران بتوانند شما و سایر دانش آموختگان ارشد و دکترا را در جایگاه اصلیتان بنشانند نه اینکه به حال خود واگذارند

نویسنده : مهدی شجاعی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : چهارشنبه, خرداد ۶ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۱۷:۱۸

مسولین برای نجات دارندگان مدرک دکتری از بیکاری
سرشون رو گرم تدریس می کنند
حالا یه مشکل!!!!
تا کجا این سیاست می تواند ادامه یابد؟؟؟؟؟؟
تا چه زمانی کسی حاضر می شه با وجود بیکاری اصلا بیاد دانشگاه(یعنی مثلا تا ۵ سال دیگه کسی طرف جغرافیا میاد تا بهش درس بدهند)؟؟؟؟؟
تعداد دانشجویان پسر رشته جغرافیا به خصوص گرایش آب وهواشناسی مدام در حال کاهش است خوب یعنی طرز تفکر عوض شده و الحمدو… انشا… کسی دیگه طرف این رشته ها نمیاد
حالا مدرک دکتری را سر چه کاری بذارن؟؟؟؟
قضاوت با خودتون
التماس دعا
در پناه حق








avatar

نویسنده: مهران فاطمی

مهران فاطمی دانشجوی دکترای آب و هواشناسی گرایش مخاطرات آب و هوایی دانشگاه یزد