امروز:سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : چهارشنبه, دی 22ام, 1395 | پرینت مطلب |ابراهیم مسگری| بازديد: 13,246 بار

آموزش نرم افزار لارس (Lars-WG) بخش اول+ویدیو

سلام و عرض ادب دیگر خدمت یکایک شما سروران ارجمند
مجددا آموزش ویدیویی را برای شما تهیه کرده ایم تا بتوانیم در افزایش غنای علمی و نرم افزاری این جامعه ارزشمند سهمی گرچه اندک داشته باشیم. باشد که اساتید و دانشجویان و در کل بازدیدکنندگان گرانقدر کم و کاستی های ما را با درج دیدگاه یادآور شوند تا بتوانیم خطاهای خود را برطرف نماییم.
در این آموزش به برآورد بارش ۲۰ سال آینده ایستگاه سینوپتیک مهاباد می پردازیم، امید است که آموزش فوق مفید واقع بگردد. این آموزش به دوبخش تقسیم میگردد که بخش فوق نحوه ورود داده ها را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

برای تولید سناریوی اقلیمی در دوره‎های آتی می باشند.تا کنون مدل های گردش عمومی مختلفی در مراکز گوناگون تحقیقاتی تدوین و طراحی شده است که از آن جمله می توان به مدل های HadCM3,ECHO-G,HADGEM و … اشاره نمود. با تدوین سناریو های انتشار گاز های گلخانه ای توسط IPCC، مدل های گردش عمومی جو با فرضیات مختلف انتشار مانندB2, B1, A2 , A1 و … اجراء شده اند.

جهت دانلود نرم افزار به بانک نرم افزارهای وب سایت رجوع نمایید. اطلاعاتی نیز همکاران گرانقدر وب سایت به اشتراک گذاشته اند که مطالعه آنها مطمئناً مفید واقع خواهد گردید.

شناخت و بررسی کارایی مدل آماری ریزمقیاس نمایی LARS WG+پاورپوینت

معرفی و آموزش مدل lars-wg

چگونگی تولید سناریوی تغییر برای LARS-WG

 

تندرست و شادکام باشید.

 


نویسنده : پرنیان
تاریخ : پنجشنبه, دی ۲۸ام, ۱۴۰۲
ساعت : ۰۶:۳۳

سلام. وقت بخیر
چطور داده های co2 را می توان برای یک منطقه استخراج کرد برای گزارش ششم. فایل های دانلودی از esgf دارای پسوند sh هستنذ که قابل خواندن نیست و فایل های سایت کوپرنیکوس هم co2 ندارند.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

نویسنده : admin Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : جمعه, بهمن ۲۰ام, ۱۴۰۲
ساعت : ۱۱:۲۹

درود بر شما
از طریق برنامه notepad فایل فوق را باز کنید و لینک های مندرج در ان را بصورت دستی با نرم افزار اینترنت دانلود منیجر دانلود نمایید.








avatar

نویسنده: ابراهیم مسگری

دانشجوی دکتری مخاطرات آب و هوایی دانشگاه سیستان و بلوچستان