امروز:جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سه شنبه, اسفند 6ام, 1392 | پرینت مطلب |مهران فاطمی| بازديد: 1,261 بار

به پاس زحمات “پروفسور محمود خسروی”در راه اندازی و تداوم وبلاگ خبرنامه اقلیمی

استاد بزرگوار جناب آقای پروفسور محمود خسروی

 با ســــــــــــــلام و ادب

            دلسوزی ، تلاش و کوشش حضرتعالی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانشجویان و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و  دانش و درک شرایط دانشجویان در قالب” خبرنامه اقلیمی “حقیقتاً قابل ستایش است .اینجانب بر خود وظیفه میدانم در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم.

 از خداوند متعال برایتان سلامتی ، موفقیت و همواره یاد دادن را مسئلت دارم.

 « و شمع را طریقتی است که تا پایان راه یاریگرش خواهد بود.و پروانه را معرفتی است که تا پایان راه کسب خواهد کرد و شمع سان خواهد سوخت   و حکایت شمع حکایت دستان «استاد»بود که بی صدا می سوخت ».

شاگرد دیروز ،امروز و فرداهای شما

 

 


نویسنده : ابراهیم مسگری Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : چهارشنبه, اسفند ۱۴ام, ۱۳۹۲
ساعت : ۰۰:۵۵

با عرض سلام و احترام خدمت یکایک شما بزرگواران
در طول تاریخ هر کشوری، اساتید و نویسندگان کم شماری هستند که به‌ سان ستون‌های استوار، آسمان آن سرزمین را بر سر انبوه اساتید و نویسندگان دیگر نگه می‌دارند. چنین نوابغی هر چند سده یک بار ظهور می‌کنند، اساتید بزرگواری همچون دکتر علیجانی، دکتر مسعودیان، دکتر خسروی، دکتر عساکره، دکتر امیدوار، دکتر لشکری و چند تن دیگر از اساتید بزرگوار ستون های اقلیم شناسی کشور هستند، باشد که همواره رهنمود و تجربیات و نصایح این بزرگواران کمک حال و راهنمای ما در این ره باشد. وظیفه بنده حقیر بود تا مطلب مورد نظر را در سایت درج نمایم، ولی بنا به وجود پاره ای از مشکلات و همچنین عدم دسترسی به اینترنت نتوانستم؛ لذا برادر بزرگوارم جناب آقای فاطمی این کوتاهی بنده را جبران نمودند. باشد که این خبرنامه همواره پایدار و پابرجا بوده تا ما نیز از مطالب ارزشمند اساتید و صاحب نظران این رشته بهره مند گردیم و بتوانیم گستره وبسایت climatology.ir را نیز در سایه اساتید فاضلی چون شما بزرگواران افزایش دهیم.

با تشکر و احترام، شاگرد کوچکتان
ابراهیم مسگری

نویسنده : مهران فاطمی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : چهارشنبه, اسفند ۱۴ام, ۱۳۹۲
ساعت : ۲۳:۵۱

سلام و درود بر جناب آقای مسگری عزیز که علی رغم همه مشغله های درسی و کاری بصورت شبانه روزی جهت فعال بودن سایت متحمل زحمات بسیار زیادی می شوند

نویسنده : ابراهیم مسگری Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : جمعه, اسفند ۱۶ام, ۱۳۹۲
ساعت : ۱۹:۵۷

سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای فاطمی
از اینکه به بنده و وب سایت لطف دارید از شما نهایت تشکر و قدردانی را دارم، آرزوی دیرینه بنده بوده که وب سایتی توانمند و مرجع ایجاد و محلی گرچه مجازی برای گرد هم جمع کردن اساتید و بزرگان اقلیم شناسی کشور فراهم نمایم، تا همه دانشجویان و اساتید این رشته بتوانند با دسترسی به این فضای مجازی کاملا علمی با استادید و بزرگان رشته خود در ارتباط بوده و همچنین محلی برای تبادل اطلاعات اقلیم شناسی کشور مهیا شود.
امید است توانسته باشیم در این ره موفق بوده و رضایت خاطر این قشر ارزشمند را کسب کرده باشیم. و در نهایت باید خاطرنشان کرد که ستون و پایه های مستحکم این وب سایت اعضای بزرگوار آن هستند که با نظرات، دیدگاه ها و مطالب ارزشمند خود سیر صعودی و ترقی وب سایت را هموارتر می نمایند.
با تشکر

نویسنده : مهران فاطمی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : شنبه, اسفند ۱۷ام, ۱۳۹۲
ساعت : ۲۳:۱۸

متشکرم

نویسنده : محمود خسروی United States
تاریخ : یکشنبه, تیر ۱ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۱۸:۳۹

با سلام و آرزوی موفقیت برای دوستان و اقلیم شناسان جوان
بنده امروز این مطلب را دیدم.خواهشی دارم برای حفظ حرمت بزرگان و پیشکسوتان این رشته نام اینجانب را حذف نمایید.ما هنوز راه درازی تا اقلیم شناس شدن در پیش روی داریم.بزرگان زیادی هستند که خدمات ارزنده ای به علم جغرافیا و آب و هواشناسی ایران کرده اند.حقیر جایگاهی در حد آنها ندارم.ازسویی مقام پروفسوری هم شایسته و برازنده اساتیدی چون دکتر علیجانی ،کاویانی و مسعودیان وجهانبخش و دیگران است.بنده دانشیار پایه ۳۰ دانشگاه هستم و دربین دوستان انجمن اقلیم شناسی کوچکترین…
بهر حال از حسن نظر شما سپاس گذاری نموده و خواهان حذف این پست می باشم.

نویسنده : مهران فاطمی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : یکشنبه, تیر ۱ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۱۹:۳۲

بنام خدا
ان شاالله همیشه عزیزو پیروز و پاینده باشید
استفاده از عنوان پروفسور هم به تاسی از استاد مسعودیان بود که به حضرتعالی لقب پروفسور داده بودند ودر طلیعه یکی از کتابهایشان ، آن را به شما تقدیم نموده بودند
التماس دعا








avatar

نویسنده: مهران فاطمی

مهران فاطمی دانشجوی دکترای آب و هواشناسی گرایش مخاطرات آب و هوایی دانشگاه یزد