- وب سایت جامع هوا و اقلیم شناسی ایران - https://climatology.ir -

پست خالی: موقعیت هایی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه کنتیکت (ایالات متحده امریکا)

آزمایشگاه محاسباتی تغییر اقلیم در گروه علوم زمین دانشگاه کنتیکنت (Uconn) به دنبال دانشجویانی در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به صورت فول فاند، برای پاییز ۲۰۲۱ است.

پروژه های احتمالی تحقیقاتی شامل پروژه های مورد حمایت NSF در مورد اقلیم های گرم گذشته، چرخه های بین یخچالی، و انقراض های جمعی است. برای کسب اطلاعات بیشتر آدرس زیر را بررسی کنید:

https://uconnclimate.com/

در آدرس زیر که مربوط به وبسایت گروه است، می‌توانید اطلاعات بیشتری را در ارتباط با برنامه ی آموزشی گروه ببینید:

https://geosciences.uconn.edu/graduateprogram/ [1]

درخواست ها برای پست های خالی باید تا قبل از ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ به آدرس زیر فرستاده شوند:

https://grad.uconn.edu/admissions/apply-to-uconn/

برخی مدارک مورد نیاز شامل ریز نمرات رسمی،‌سه توصیه نامه، بیانیه ای از علایق و اهداف، و مدرک زبان می باشد. این پست ها نیاز به ارائه ی مدرک GRE ندارند.

Source: CLIMLIST

در اینجا لازم دیدم به چند مورد کوتاه اما مفید، برای افرادی که علاقمند به ادامه تحصیل در دانشگاه های کشورهای دیگر و بخصوص آمریکا هستند، بپردازم. تقریبا تمامی دانشگاه های آمریکا نیاز به مدرک GRE دارند و چنانچه همانند مورد امروز دانشگاهی این مدرک را نخواهد، فرصت خوبی برای درخواست دهندگان است، زیرا جدای از نوع امتحان که نیاز به صرف وقت تقریبا طولانی دارد، هزینه ی شرکت در این آزمون هم برای متقاضیان ایرانی بسیار بالاست. نکته ی دوم در ارتباط با مدرک زبان است که این مورد به هیچ وجه قابل حذف شدن نیست و شما باید آن را تهیه کنید، اما جدیدا آزمونی به نام دولینگو (Duolingo) مطرح شده که علاوه بر قیمت بسیار پایین تر نسبت به آزمون های زبان معمول و رایج همچون آیلتس، قابلیت برگزاری بصورت آنلاین را دارد که کار بسیاری از افراد را راحت تر کرده است.