امروز:جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : چهارشنبه, تیر 25ام, 1393 | پرینت مطلب |ابراهیم مسگری| بازديد: 1,590 بار

دانلود نرم افزار EasyNN-Plus (شبکه های عصبی)

EasyNN-Plus نرم افزاری متداول در شبیه سازی شبکه های عصبی است. کار کردن با این نرم افزار بسیار قدرتمند، به دلیلی برخورداری از یک محیط گرافیکی ساده، بسیار آسان است. امکان تنظیم قابلیت های مختلف و سرعت شبیه سازی بسیار بالای آن از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

در EasyNN-Plus لایه های ورودی و خروجی شبکه های عصبی، منطبق با ورودی و خروجی ردیف شبکه داده ها (dataset) ایجاد می شوند. ارتباط میان لایه های ورودی و خروجی قابل تغییر است. همه فرایند ها به صورت خودکار انجام می گردند. اطلاعات ورودی را می توان از فایل های xls، فایل های متنی ساده ی مجزا، فایل های مجزای Comma، فایل های bitmap و یا فایل های Binary به EasyNN-Plus وارد نمود. همچنین در EasyNN-Plus می توان شبکه ی داده ها را به صورت دستی و با استفاده از ابزارهای ویراستاری به آسانی تهیه نمود. شبکه های عصبی داده های ورودی را از شبکه ی داده ها گرفته و آنها را برای اعتبار سنجی مورد استفاده قرار می دهد. نرم افزار EasyNN-Plus ساده ترین نوع از شبکه های عصبی را ایجاد می کند.

جهت دانلود این نرم افزار بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

EasyNN-Plus



مطالب مرتبط

نویسنده : یوسف Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : دوشنبه, تیر ۱۵ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۲۲:۳۹

بنام خدا
بادرود واحترام
جناب اقایی مسگری
اولا جا داره که از تلاش های حضرتعالی در ارتقا سطح کیفی علم جغرافیا و ایجاد همبستگی بین اساتید ودانشجویان کامل تشکر رو داشته باشیم اینجانب یک سوالی که برایم پیش امده اینکه برای نرمال کردن داده ها جهت پیش بینی با شبکه عصبی و به حالت واقعی برگرداندن داده ها بعد از پیش بینی از چه نرم افزاری یا چه فرمولی استفاده کنیم رو بفرمائید واینجانب رو راهنمایی کنید واقعا لازم وضروری است امیدوارم که پیروز وسربلند باشید
پیشاپیش از لطف و توجه شما کمال تشکر و سپاس گذاری رو دارم

نویسنده : ابراهیم مسگری Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : سه شنبه, تیر ۱۶ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۰۱:۰۷

سلام و عرض ادب خدمت شما دوست گرانقدر
در وهله اول سخن از مهروزی جنابعالی نهایت تشکر و قدردانی را دارم، بسیار خرسندیم که توانسته ایم رضایت خاطر شما بزرگواران را کسب نماییم.
اما در پاسخ باید عرض کنم که شما می توانید از نرم افزارهای متعددی در این رابطه بهره بگیرید که اهم این نرم افزارها شامل متلب، spss، اکسل و … می باشند. جهت آشنایی با نرمالسازی و نحوه انجام آن به به لینک ذیل که دوست گرانقدرم جناب آقای دکتر حسینی تحت عنوان “بررسی نرمال بودن و روشهای نرمال سازی داده ها در SPSS” در سایت درج کرده اند مراجعه بفرمایید.
http://climatology.ir/?p=4251

پاینده و کامران باشید

نویسنده : یوسف Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : سه شنبه, تیر ۱۶ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۱۶:۴۸

با درود و احترام
اقایی مسگری
اولا بخاطر پاسخویتان سپاس گذاری میکنم اینکه طبق فرمایشتان فایل پی دی اف رو نگاه کردیم ولی با این روش داده ها بین ۰٫۱ تا ۰٫۹ نرمال نمی شود و اینکه چگونه بعد تحلیل وپیش بینی داده های نرمال شده رو به حالت واقعی خود برگردانیم رو نیز توضیح نداده چون جنابعالی و اقایی دکتر حسینی مقالاتی در مورد پیش بینی با شبکه عصبی در مجلات ارائه داده اید این سوال رو از شما بزرگواران دارم که چگونه من داده ها را بین۰٫۱ تا۰٫۹ نرمال کنم وبعد پیش بینی چگونه داده های نرمال شده رو به حالت واقعی برگردانم یعنی فرمول خاص یا روش خاصی که بتوانیم در سریعترین زمان به نتیجه برسیم اگر باشد ارائه بفرمائید
پیشاپیش ازحسن توجه جنابعالی کمال تشکر و امتنان را داریم








avatar

نویسنده: ابراهیم مسگری

دانشجوی دکتری مخاطرات آب و هوایی دانشگاه سیستان و بلوچستان