امروز:جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : پنجشنبه, خرداد 13ام, 1395 | پرینت مطلب |ابراهیم مسگری| بازديد: 2,449 بار

راه اندازی کانال تلگرام وابسته به وب سایت جامع هوا و اقلیم شناسی ایران

باعرض سلام و ادب خدمت یکایک شما فرهمندان
احتراما؛ به استحضار می رساند؛ در راستای تسریع در اطلاع رسانی اخبار و موضوعات ارسالی وبسایت (climatology.ir)، کانال تلگرامی بدین منظور ایجاد و به حضور یکایک شما سروران معرفی می گردد؛ لذا با اشتراک لینک کانال (IRClimate@) در سایر گروه ها، کانال ها و سایر شبکه های اجتماعی  ما را در راستای پیشبرد بهتر سیاست ها و اهداف وب سایت یاری بفرمایید.

  • جهت عضویت در کانال فوق بر روی عکس تلگرام ذیل یا لینک درج شده در صفحه اول وب سایت کلیک نمایید.

با تشکر

تلگرام


نویسنده : محمد Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : دوشنبه, خرداد ۱۷ام, ۱۳۹۵
ساعت : ۱۵:۵۸

با سلام
من تو گروه تلگرامیتون عضو بودم یه بار یه متن غیراقلیمی رو به اشتباهی برا گروه فرستادم بعد از چند لحظه از گروه حذفم کردین. حداقل یه تذکر میدادین. نمیتونستم نگم تو دلم مونده بود آقای مسگری. از شما خیلی ناراحت شدم. خیلی خیلی. من از شما انتظار دیگه ای داشتم. فقط خواستم ناراحتیمو بهتون بگم لازمم نیست این مطلب به نمایش گذاشته بشه. موفق باشین.

نویسنده : ابراهیم مسگری Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : سه شنبه, خرداد ۱۸ام, ۱۳۹۵
ساعت : ۰۴:۱۳

سلام بزرگوار
احتراما باید به استحضار برسانم وب سایت ۱ گروه و ۱ کانال دارد، در مورد گروه متاسفانه چند تن از اشخاص به دنبال اختلال در نظم گروه بودند و بدین جهت اشخاصی که خارج از قوانین گروه اقدام به ارسال مطلب میکردند از گروه حذف می شدند، لذا در این راستا بنده از شما سرور بزرگوار بسیار پوزش میخواهم که موجبات ناراحتی و نارضایتی شما را فراهم کرده ام، لذا در صورتی که صلاح میدانید شماره خودتان را طی دیدگاهی ارسال کرده تا شما را مجددا به گروه دعوت نمایم. (شماره شما در سایت نمایش داده نخواهد شد لذا بعد از یادداشت شماره تان، دیدگاه فوق حذف خواهد شد.).

تندست و پایدار باشید








avatar

نویسنده: ابراهیم مسگری

دانشجوی دکتری مخاطرات آب و هوایی دانشگاه سیستان و بلوچستان