امروز:پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : یکشنبه, شهریور 15ام, 1394 | پرینت مطلب |عباسعلی داداشی رودباری| بازديد: 2,565 بار

ترکیب های باندی مناسب در لندست۸

طی چهار؛ پنج سال اخیر  شاهد بهره گیری از طیف مختلفی از تصاویر ماهواره ای در پژوهش های جغرافیایی بخصوص اقلیم شناسی هستیم.

سوالی که شاید برای اکثر دانشجویان (بخصوص ما اقلیم خوان ها) وجود داشته باشد بحث ترکیب رنگی حقیقی TCC و ترکیب رنگی کاذب FCC است. در این پست و ان شالله سری پست های آتی بنده قصد معرفی بهترین باندها به جهت ترکیب رنگی را دارم.

در  اولین پست به بررسی انواع ترکیب رنگی لندست ۸ می پردازم.

اگر کمی اقلیمی تر بخواهم این پست را معرفی کنم: شما خواهید توانست با یک ترکیب بسیار ساده ابرها را در لندست ۸ آشکارسازی نمائید.

به این لینک مراجعه کنید

 


برچسب‌ها:,

مطالب مرتبط

نویسنده : فائقه الماسی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : یکشنبه, مهر ۵ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۰۰:۴۵

سلام
اقای رودباری اگر برای کسانی که مثل بنده زیاد با بحث های ماهواره ای اشنایی ندارند توضیح مبسوط تری درباره این پست داشته باشید بینهایت ممنون می شم. ضمنابابت مطالب اموزشی کاربردی و به روز تان دوباره سپاسگزارم.

نویسنده : عباسعلی داداشی رودباری Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : یکشنبه, مهر ۵ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۰۳:۵۷

با سلام و سپاس از توجه و همراهی شما. من جا داره چند نکته را اشاره کنم؛ ۱- مطالبی که در سایت حداقل توسط بنده قرار داده می شه این پیش زمینه را دارم که مخاطبین با مبانی نظری آشنایی کامل دارند. ۲- در آموزش ها من صرفا ساده ترین راه را در نرم افزار پیشنهاد می کنم لذا پیشنهاد می کنم حتما با روش آشنایی کامل داشته باشید نه با یک دستور خاص.
برای سنجش از دور پیشنهاد می کنم کتاب های دکتر علوی پناه و رسولی و بقیه اساتید گرانقدر را برای شروع مطالعه کنید








avatar

نویسنده: عباسعلی داداشی رودباری