امروز:پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دوشنبه, شهریور 9ام, 1394 | پرینت مطلب |عباسعلی داداشی رودباری| بازديد: 1,177 بار

آموزش روش AHP در نرم افزار IDRISI

با سلام

در این فایل آموزشی که در قالب اسلاید می باشد به طور ساده ، خیلی مختصر و بدون هیچ مبانی و روش ریاضیاتی به محاسبه روش AHP در نرم افزار IDRISI پرداخته است.

این روش می تواند برای طیف وسیعی از مطالعات آب و هواشناسی بخصوص مطالعات آگروکلیمیایی مفید باشد.

بارگیری آموزش



مطالب مرتبط

نویسنده : حمزه احمدی Romania
تاریخ : دوشنبه, شهریور ۹ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۱۴:۴۷

با سلام
جناب اقای داداشی ضمن خسته نباشد، ممنون از ارائه مطالب آموزشی که در سایت قرار می دهید.

نویسنده : عباسعلی داداشی رودباری Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : دوشنبه, شهریور ۹ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۱۵:۱۱

سلام آقای دکتر سپاس از توجه شما، در همین جا دارد از زحمات آقای دکتر حمزه احمدی دانشجوی موفق دکتری آب و هواشناسی کشاورزی دانشگاه حکیم سبزواری به خاطر کمک ها و مشاوره های ارزنده ایشان در زمان مطالعه برای آزمون دکتری و مصاحبه ها تقدیر و تشکر به عمل آورم. چرا که قبولی بنده در دانشگاه شهید بهشتی نتایج راهنمایی های (باید به حق گفت استاد گرانقدر و دلسوز) دوست و استاد خوبم بوده است.
بنده یک سال افتخار هم خوابگاهی با ایشان را نیز داشتم که طی این مدت و حتی سالهای بعد نیز همیشه با روحیه ای باز مشوق و استاد بنده در کار های پژوهشی بوده اند. و از این نظر افتخار بزرگی است در که در وب سایت جامع هوا و اقلیم شناسی ایران در کنار بزرگانی همچون دکتر حمزه احمدی فعالیت می کنم.

نویسنده : احمدی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : سه شنبه, شهریور ۱۰ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۰۹:۳۷

با سلام مجدد
جناب اقای داداشی، ممنون از لطف شما، این وظیفه بنده است که در کار علمی از هیچ خدمت و ایثاری دریغ ننمایم، همانطور که پیامبرگرامی اسلام (ص) فرموده اند، زکات علم نشر دادن آن است. جای بسی خرسندی است که دانشجویان جوان و با انگیزه ای چون جنابعالی از دانشگاه حکیم سبزواری، در مقاطع علمی بالاتر در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته و به تحقیق و کسب علم و دانش عالی می پردازید.
با تشکر موفق باشید








avatar

نویسنده: عباسعلی داداشی رودباری