امروز:جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : یکشنبه, اردیبهشت 27ام, 1394 | پرینت مطلب |سید اسعد حسینی| بازديد: 610 بار

تقدیر نامه مدیر گروه جغرافیای طبیعی دانشگاه تربیت مدرس

با سلام و احترام

امروزه اطلاع رسانی و به روز بودن، نقش اساسی در روند توسعه و پیشرفت جامعه دارد و آگاهی روزافزون مردم و ارتقای سطح فکری آنان مرهون تلاش ها و زحمات افرادی است که علم و دانش و تخصص خود را، صمیمانه و بی دریغ به دیگران تقدیم می کنند.
بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر اینجانب نیز به پیوست تقدیرنامه مدیر گروه محترم جغرافیای طبیعی دانشگاه تربیت مدرس از همکاری صمیمانه نویسندگان و مخاطبین وب سایت جامع هوا و اقلیم شناسی ایران و پیگیرهای مداوم دوست و برادر گرامی جناب مسگری در اطلاع رسانی و طراحی وب سایت اعلام  و مزید توفیقات روزافزون وب سایت و جامعه اقلیم شناسی ایران را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم. در پایان نیز از حمایت و تقدیر گروه های جغرافیای طبیعی دانشگاه یزد و دانشگاه تربیت مدرس که مجموعه وب سایت هوا و اقلیم شناسی را مورد لطف و عنایت خود قرار داده اند و موجبات دلگرمی این مجموعه را فراهم آورده اند نهایت تشکر و قدردانی را داریم. باشد که حمایت ها و همکاری مجدانه تداوم داشته باشد.

با سپاس فراوان

12 



مطالب مرتبط

نویسنده : ابراهیم مسگری Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : دوشنبه, اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۱۳:۲۱

سلام
بنده نیز مجدد از زحمات یکایک اعضای گرانسنگ و بخصوص برادر بزرگوارم جناب آقای حسینی که از مراحل اولیه وب سایت همواره فعالیت کاملی داشته و دارند سپاسگزارم، و همچنین برخود واجب می دانم از از حمایت های گروه های جغرافیای طبیعی دانشگاه یزد و دانشگاه تربیت مدرس و همچنین حمایتهای اساتید فرهیخته آقایان پروفسور کمال امیدوار و دکتر منوچهر فرج زاده اصل نهایت تشکر و قدردانی نمایم، لازم بذکر است جایگاه فعلی وب سایت مدیون و مرهون زحمات یکایک اعضای بزرگوار و حمایت های بدون چشم داشت و خالصانه اساتید بزرگوار است. مطمئناً حمایت ها و پشتیبانی های این بزرگواران گام های ما را جهت ارتقای بیشتر سطح علمی وب سایت مستحکم تر خواهد کرد.
از الطاف و مهرورزی یکایک شما بزرگواران متشکرم.

نویسنده : سید اسعد حسینی Spain
تاریخ : دوشنبه, اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۴
ساعت : ۱۷:۳۰

با سلام و سپاس از شما جناب مسگری امید است همکاری اساتید و مخاطبین محترم وب سایت همچنان تداوم داشته باشد.








avatar

نویسنده: سید اسعد حسینی

دکتری اقلیم شناسی از دانشگاه محقق اردبیلی