امروز:پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : یکشنبه, اسفند 3ام, 1393 | پرینت مطلب |مهدی دوستکامیان| بازديد: 932 بار

ادامه جلسه چهارم- آموزش فرمول نویسی در متلب

درود

ادامه جلسه چهارم به پیوست ضمیه شده است:

دانلودفرمول نویسی در متلب

 

 



مطالب مرتبط

نویسنده : رضا ابراهیمی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : دوشنبه, اسفند ۴ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۲۲:۲۶

درود بر شما دوست عزیز

تاریخ : سه شنبه, اسفند ۵ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۰۶:۳۵

با سلام خدمت دوست عزیز اقای ابراهیمی
امیدوارم مفید واقع شود. آرزوی توفیق و سربلندی
با تشکر

نویسنده : محمد Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : شنبه, اسفند ۹ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۱۸:۱۳

آقا اولا ممنون از لطفتون اما یه گلایه هم دارم چرا مثل قطره چکان مطالب رو تو سایت میذاری؟

تاریخ : شنبه, اسفند ۹ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۱۹:۳۱

با سلام
برادر ارجنمند آقای محمدی به هر حال هر کسی در نحوه آموزش روش خاص خود را دارد. متلب با همه نرم افزارهای که شما کار می کنید فرق می کند. چون بیشتر بر مبنای تمرین و تکرار می باشد. اگر من می خواستم همه را در قالب یک فایل می گذاشتم تا طی یک جلسه سرته آن بسته شود این کار برای من خیلی راحت بود من هر هفته باید بنشینم یک فایل فرمول نویسی کنم تا در وب برای شما و دوستان به راحتی قابل فهم باشد. دوما علت اینکه به قول شما قطرچکان گذاشته می شود که به هیچ وجه این جوری نیست این است که دانشجو هر هفته درگیر شود. من اگر دقت کرده باشید کل ماتریس ها را در یک فابل گذاشتم. بعد امار توصیفی را و همین طور الی اخر بنابراین فقط در بخش اسکریپت نویسی پله پله گذاشته می شود که این روش آموزش بنده می باشد و تجربه ثابت کرده برای من که بهترین شیوه اموزش فعلا همین است که داریم کار می کنیم.
موفق و پایدار باشید.

تاریخ : شنبه, اسفند ۹ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۱۹:۳۴

درود مجدد
من جوابتان را دادم. و این نکته را یا آوری می کنم که در بیان و گفتارتان ضمن رعایت ادب و احترام را حتما لحاظ بفرمایید. شما نمی توانید نه برای من بلکه برای هیچ کدام از نویسندگانتعیین تکلیف کنید.

نویسنده : محمد Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : سه شنبه, اسفند ۱۲ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۱۴:۱۱

با سلام من منظور بدی نداشتم و از دنبال کنندگان آموزش شما هستم در ضمن کجای صحبت من تعیین وتکلیف بود؟ شما و سایر نویسندگان عزیز این وبلاگ کار بسیار با ارزشی رو شروع کردین و امیدوارم به همین روال هم ادامه دهید اگر هم برداشت بدی از صحبت های این جانب داشته اید عذرخواهی مرا بپذیرید.

تاریخ : سه شنبه, اسفند ۱۲ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۱۴:۱۸

با سلام و احترام
برادر عزیز من با پیشنهاد شما ابدا کار نداشتم. ولی نوع اغاز جمله ای که نوشتید مناسب نبود. به هر حال نویسنده وقتی که یک مطلب را می گذارد حتما برای خوانند گان و شما دوستان عزیز که امکان دسترسی به کلاس های اموزشی را ندارید می گذارند. ولی برگرددید به همان دیگاه خودتان متوجه می شود که اغاز جمله ای که انتخاب کردیدی شاید منظوری نداشته باشید و لی جالب نبود. به هر حال ایشالله خداوند همه ماها را به خصوص من حقیر را ببخشد.
یا علی موفق باشید