امروز:پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : چهارشنبه, دی 3ام, 1393 | پرینت مطلب |مهران فاطمی| بازديد: 964 بار

ArcGIS 10.3 منتشر شد

شرکت ESRI اخیرا نسخه جدید نرم افزار ArcGIS نسخه ۱۰٫۳ را منتشر کرد.

 Brian Peterson و Robby Deming برخی از ویژگی های جدید این نسخه را بیان کردند. این نسخه شامل اپلیکیشن های جدید و نوآوری هایی است که به کاربران در کشف، ساخت، استفاده و انتشار نقشه ها از هروسیله ای در هرجا و هر زمان را می دهد. ArcGIS pro به صورت ۶۴ بیتی عرضه شده که دارای موتور نمایش پیشرفته ای برای رندر و پروسس قدرتمند داده هاست که تا قبل از این نبوده است. در این نسخه شما در حالت های دو بعدی و سه بعدی می توانید طراحی و ادیت کرده و نقشه هایتان را تحت وب انتشار دهید و همچنین به صورت اشتراکی بر روی یک نقشه کار کنید.

به همراه این نسخه webgis نیز منتشر شده که میتوانید به آسانی و با کمترین تلاش برنامه های تحت وب حرفه ای تولید کرده و منتشر کنید. همچنین می توانید برنامه های تحت وب کاملا شخصی توسط web appbuilder for Arcgis بسازید که به شما کمک می کند تا برنامه های منحصر به فردی را با یک خط کدنویسی تولید کنید. این برنامه های تولیدی توسط شما قابلیت اجرا بر روی هر وسیله ای را خواهد داشت.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر به توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

منبع: girs.ir



مطالب مرتبط

نویسنده : مهدی شجاعی Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : پنجشنبه, دی ۲۵ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۱۶:۰۹

سلام
خیلی ممنون

نویسنده : مهسا Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : شنبه, بهمن ۱۸ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۱۲:۵۱

با عرض سلام و وقت بخیر. یه مشکلی تو نصب جی آی اس داشتم میخواستم اگه برای شما امکان داره از جنابعالی بپرسم . من قبلا جی آی اس ورژن ۹٫۲ رو روی سیستمم که ویندوز اکس پی بود نصب کرده بودم و خوب هم کار میکرد . الان ویندوزم رو عوض کردم و ویندوز ۷ نصب کردم ورژن ۹٫۲ و ۹٫۳ رو نصب کردم خطا داد و کار نکرد. بردم دوباره ویندوز عوض کردم الان میخوام ورژن ۱۰٫۲ رو نصب کنم ولی میگن این ورژن تو ویندوزهای ۶۴ بیتی کار میکنه و تو ویندوزهایی که ۳۲ بیتی هستن به مشکل برمیخوره.میخواستم از جنابعالی بپرسم با توجه به این ویندوز من ویندوز سون۳۲ بیتی هست چه نسخه ای از نرم افزار جی آی اس رو نصب کنم کار خواهد کرد. با تشکر

نویسنده : admin Iran (ISLAMIC Republic Of)
تاریخ : چهارشنبه, اسفند ۶ام, ۱۳۹۳
ساعت : ۰۰:۳۰

با عرض سلام و ادب خدمت شما دوست گرانقدر
برای سیستم عامل های (ویندوز ۷ – ۸) ۸۶X یا ۳۲ بیتی ۶۴X یا ۶۴ بیتی شما می توانید از ورژن ۱۰٫۲ این نرم افزار استفاده نمایید.
موفق و پایدار باشید








avatar

نویسنده: مهران فاطمی

مهران فاطمی دانشجوی دکترای آب و هواشناسی گرایش مخاطرات آب و هوایی دانشگاه یزد